Praktyczna aplikacja do zarządzania czasem
TimeWorksPlus to mobilna aplikacja do zarządzania czasem, która ułatwia pracownikom i pracodawcom śledzenie godzin pracy w trybie mobilnym. Umożliwia pracownikom logowanie się za pomocą istniejących danych TimeWorksPlus oraz korzystanie z funkcji takich jak rejestrowanie czasu pracy, przeglądanie szczegółów okresu płatności oraz składanie wniosków o urlop. Dzięki aplikacji użytkownicy mogą również zmieniać departamenty, lokalizacje czy zadania, co znacznie podnosi elastyczność w zarządzaniu czasem pracy.
Aplikacja oferuje również szereg funkcji dla przełożonych, takich jak przeglądanie listy pracowników obecnych w pracy, jednoczesne rejestrowanie czasu dla wielu pracowników oraz możliwość przeglądania i zatwierdzania wniosków urlopowych. TimeWorksPlus jest zatem wszechstronnym narzędziem, które wspiera firmy w efektywnym zarządzaniu czasem pracy, zapewniając jednocześnie dostęp do niezbędnych informacji dla obu stron.









